maysam k نوشته شده:والا منم پلاتین رو برداشتم و مگنت رو نصب کردم،موتور در دور ارام و حتی گاز دادن عالی کار می کنه ولی وقتی گاز رو به طور ناگهانی رها می کنم از اگزوز صدای انفجار ناجور میاد. نمیدونم چرا اینجوری شده کلا بد جوری روی اعصاب هست.
سلام
صدای انفجار بخاطر تایم نبودن دلکو هست
اصطلاحا آدوانس ریتارد تنظیم نیست
پیچ پایینش رو باز کن بچرخون تا تنظیم بشه
این حالت زمانی پیش میاد که جرقه شمع موقعی میزنه که سوپاپ دود بازه
وقتی احتراق صورت میگیره بخشی از اون وارد اگزوز میشه و صدا میده
اگه خیلی شدید باشه اگزوز میترکه تو ماشین های آمریکایی که حجم موتور بالاست زیاد پیش میاد
چیز خاصی نیست فقط تنظیم میخواد
mahdi.sh نوشته شده:سلام عکس صفحه های قبل مربوط به کروک کردن پاک شدن و قابل مشاهده نیستن ضمنا میخاستم نحوه ساخت و نصب رول بار که واسه تابستان یه سایه بان هم بشه برا بالا سر راننده روش نصب کرد چطوریه
فرستاده شده از H30-U10ِ من با Tapatalk
سلام
از همین جایی که هستیم 10 20 صفحه بری عقب پیدا میشه
من همین دو سه هفته قبل داشتم نگاه میکردم
اتفاقا نحوه ساخت و اتصال رول بار رو توضیح داده
رولباری که ساخته بود عالی بود مثل شیشه جلو زاویه دار بود به سمت عقب
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 255
تاريخ: جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 3:37