سلام دوباره
دوستان قصد خرید سنسور مپ و استپر برای xu7 با ای سی یو sl96 (پارس ۸۱) رو دارم نمیخوام پول جای آشغال بدم . راهنمایی کنید چی بگیرم. چون یک ماه پیش tps و map گرفتم جفتشون آشغال بودن بعد tps ایران کاربرات گرفتم که ظاهرا مشکلی نداره حالا MAP رو نمیدونم چی بگیرم چون سنسور حساس تری هست و همینطور steper .ممنون میشم کسایی که اطلاع دارن راهنمایی کنن.(

)
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 191
تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 23:20