Veneno نوشته شده:من نمیدونم چراا بعضی دوستان با نور چراغ مشکل دارن.از نظر من نورش خیلی خوب بود.
منکه مه شکن زنون داشتم و اونو روشن میکردم خیلی زیاد بود نور پایینم واسه جاده بنظرم خیلی خوب بود.در حد کاسه ای خوب بود.
والا نور پایین من ک افتضاح هست ، در مقایسه با پارس اینو میگم 
Veneno نوشته شده:دوستان کسی چراغ اسپرت جلو واسه سورن ندیده؟؟
لنزدار
من تو خیابون دیدم رو سورن معمولی ، خیلی جالب بود ، ولی تو بازار از هرکی پرسیدم نداشت 
Zzzz...
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 127
تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 5:25