Ali 82 نوشته شده:ماشین بدی نیست ها ولی مصرفش خیلی بالاست اگه میشد این مصرفش یه کاری کرد پایین بیاد خیلی خوب میشد.من آخرین سرعتی با ماشینم رفتم 170 بود رو بنزین دیگه بیشتر نمی رفت رو گاز هم 140 تا میخواستم بدونم ماشین شما هم همینه آخرین سرعتش؟
من توی کفی 190 هم رفتم ولی توی شیب ملایم بیشتر از 175 نمیره روی گاز هم امتحان نکردم ولی دنده 4 120 تا رو گاز رفت دیگه فرصتش پیش نیامد بزنم 5
من از روز اول به ماشین رحم نکردم و دور متور بالا رفتم کپ کردن توی ماشین من بود ولی توی همون هفته اول میشه گفت رفع شد فقط گاهی اوقات ... خیلی کم پیش میاد
من این تجربه رو داشتم ماشین صفر رو نباید باهاش اروم رفت اتفاقا باید باهاش تند بری هم متورش خوب ابندی بشه هم اینکه ایراداتش سریع مشخص بشه ماشین من الان گیربکس به صدا افتاده دف که از قبل میخوند بلبرینگ کلاچ صدا میده مشکل ترمز فقط سوت کشیدن لنتهاست که فکر کنم تا 5000 گارانتی داره و لقی کمک عقب ... اگر با ماشین صفر بخوای مراعات کنی شاید تا اخر گارانتی هم حتی مشکلاتش رو نشه گیربکس یا دف اگر به دلیل سرعت بالا به صدا بیافته پس شک نکنید بعد از 40000 تا خودشو نشون میده... پس تا ماشین تون کارکردش زیر 5000 هست کاری کنید ایراداتش مشخص بشه به همین راحتی... تا زیر 5000 اکثر قطعات شامل گارانتی میش
مصرف ماشین من روی بنزین صدی 10 هستش با این حالت رانندگی من ولی خوب اینم بالاس پیکان خدا بیامرز خیلی بهتر مصرف میکرد ولی خوب روی گاز به نظرم زیاد میسوزونه و این اصلا جالب نیست البته اینم بگم توی ماشین های ایران خودرو تا 5000 تا مصرف بالا عادیه پارس Tu5 داشتیم 12 میسوزوند ولی بعد از 5000 خوب شد یعنی از 5000 به بعد رفت روبه بهبودی
اینم نور پرژکتور ها به تنهای توی تاریکی شب
http://s3.img7.ir/eBYnK.jpg
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 124
تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 4:11