ریو Rio • Re: تعمیرگاه مجازي ریو

خرید بک لینک
سلام بر همه دوستان
من یه ریو مدل 85 دارم که از اول دست خودم بوده. الان بیشتر از یک ساله که روغن کم میکنه. یعنی هر 5000 کیلومتر حدود دو و نیم لیتر کم میشه (البته از وقتی فهمیدم هر 2000 تا سرریز میکنم).
مشکلات زیر رو هم نداره:
روغن ریزی نداره یا من ندیدم
دود آبی یا سفید نمیکنه. چه اولش که ماشین سرده، چه وقتی که گرم میشه، موقع معکوس یا گاز زیاد، رانندگی پر فشار تو جاده و ...(همین عید تو جاده چالوس از دوستم که پشت سرم میومد خواستم که حواسش باشه، آخرش که رسیدیم گفت دود که نمیکنه ولی اصلا اگزوز ماشینت کجا هست ! :(:smile: )
آب کم نمیکنه و رنگ آب زلال هست
توی درب روغن سفیدک نمیزنه
داخل اگزوز روغنی نیست
فقط این دفعه که شمعها رو باز کردم دور رزوه دو تا از شمع ها روغنی بود ولی سر شمع ها خشک بودن. البته یه مقدار جرم بسته بود. این مورد رو به مکانیکم گفتم، گفتش این ربطی به روغن سوزی نداره و احتمالا مربوط به یه واشر هست که الان یادم نیست اسمش رو چی گفت.
از دوستان کسی هست که بتونه راهنمایی کنه مشکل از چیه یا تجربه مشابه داشته باشه؟

تخصصی خودرو - تاپ کار فور...

ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: امیر علوی بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 3:21

صفحه بندی

خبرنامه