تا جاییکه یادمه از پایین به لوله فلزی تهویه کارتر وصله اما بست نداره و با کشیدن به سمت بالا در میاد.
نو رو هم همونجور جا میندازی
بد قلقیش به اینه که وقتی از یک سمت انداختید(مثلا پایین) , بعد که میخاین از سمت دیگه بندازین باید خمش کنید , اما خوب جا نمی افته , انگار بلند باشه , اما یکوقت کوتاهش نکنید , کم میاد
یکم گریس بزنید و ور برید , بلاخره جا میفته.
یک اسم جالبی هم داره . الان تو ذهنم دقیق نیست , عصایی فک کنم میگفتن , شما بگو از لوله کارتر به محفظه میل سوپاپ
Sent from my HUAWEI Y511-U30 using Tapatalk
MOHAMMAD
گمشده نسل ما , اعتماد است نه اعتقاد
اما افسوس ,
دیگر نه بر اعتمادها اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد.....
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 104
تاريخ: چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 10:15