دوست عزیز، Veneno گرامی.
این پست جوابی به پست شما هم بود که از کیفیت تندر احساس نارضایتی کردید.
به هر حال شما باید خوب بدونید که نباید کیفیت یک ماشین رو در یک روز و با یک ماشین سنجید.
شاید اون ماشینی که شما سوار شدید مشکلی داشته و برای رفعش هیچ اقدامی انجام نشده.
به هر حال بازم میگم، شخصا از تندر خوشم نمیاد، ولی نباید کیفیت اون رو زیر سوال ببریم.
من از کیفیت تندر احساس نارضایتی نکردم.میدونم که از باقی محصولات با کیفیت تره چون اونایی که دارن راضین.
سوالم این بود ماشین مدل 93 با 42 تا کارکرد این چه وضع دیسک و صفحشه.اونم با این همه ادعا که این ماشین فقط بنزین و روغن میخواد.سمند من 85 دیسک و صفحه فابریک داره..خیلی که داغ کنه اینجوری نمیلرزونه...که این مارو میلرزوند. من اینو بعنوان چالش مطرح کردم.وگرنه با کیفیت سواری که من تو هر ال ممدی نشستم دیدم(بار اولم نبود سوار تندر میشدم ..) بنده اصلا حاضر نیستم ماشین زیر پام باشه حتی اگه سورن خیلی بی کیفیت تر باشه... (فقط قیافش نیس که دل ادمو میزنه//واقعا سواری نداره)
----------------------------------------------------------------------
در مورد ارتقا کاتاف.خوشحالم که بالاخره حرف بنده اثبات شد.که میشه انجامش داد.فقط سوالم اینه با حذف اون ای سی ریمپ شد یا نرم افزار دستکاری شد؟
و اینکه بعد 5500 افزایش بوست نداریم یعنی اگه بوست 5 باشه حداکثرش توی دور 5500 روی 5 میمونه یا مثلا به 4.5 کاهش پیدا میکنه؟
اضافه فشار هوای کمپرس شده به بوست ربط داره؟
و در حالتی که افزایش توان نداریم بالا رفتن کاتاف فقط به جلوگیری از کاتاف کمک کرده نه به افزایش توان موتور......
این ماشین در حالت عادی که elx و زانتیا رو میزد.این چه متنیه که نوشته شده؟
تخصصی خودرو - تاپ کار فور...
ما را در سایت تخصصی خودرو - تاپ کار فور دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده: امیر علوی
بازدید: 123
تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 7:58